PoRha:n moduulit on pakattu erinomaisiin kuljetusvaunuihin, jotka saa pakettiautosta ajoramppeja pitkin. Etelän moduulit oli tuotu jo torstaina ja ne olivat pääosin jaloillaan torstai-iltana. Oulun moduulit saapuivat perjantaina n. klo 14.
Klo 15 aikoihin oli rata jo melko lailla muodossaan
Radan aikataulun mukainen pohjoispää on Moren nurkalla
Ajosessiota edelsi aina "käskynjako" jossa jaettiin työvuorot ja aikataulut
Aikataulun nopeatempoisuudesta ja yhden kanavan LA-puhelimista johtuen ei "kaista" oikein riittänyt junasuoritusliikenteelle. Pihlajamaan ja Porhan välillä suoritus tapahtui pikaviestijärjestelmällä, ikäänkuin E-TAM:lla tai RgZm:llä:)
Näkymä Olassalon seisakkeelta Pihlajamaalle ja edelleen Porhaan
Näkymä Pihlajamaalta Santavaaran suuntaan
Porhan piilopiha. Porhan ja Kirjavan piilopihoja ennen oli tunnelinsuu-moduulit, jotka antoivat vaikutelman, että mallinnettu maailma loppuu tähän. Samaa ideaa oli tavallaan taPRK:n VM83-moduuliradan piilopihojen kulissien aukoissa
Kauniisiti poimutetut verhot tekevät radasta miellyttävämmän näköisen myös rautateistä vähemmän kiinnostuneelle katsojalle
Mäntyvaaran siltamoduuli on kaarremoduulien ympäröimä. Usein rautateillä oli ennen siltoja kaarteita, sillä kohtisuoraan joen ylittävä silta on lyhyempi ja halvempi
Kahden metrin kaarresäde on mukavan näköinen. Radassa oli Santavaaran kiinteiden opastimien lisäksi käytössä kaksi Siuntion Mekaanisen Verstaan rakentamaa siirrettävää opastinturvalaitetta, joiden opastimia voidaan asentaa kaikkiin niihin moduuleihin, joissa on opastimen asennusta varten sokkeliputket
Santavaara ei ole sopiva paikka aloittelevalle pienoisrautatiesuorittajalle. Vaikka ratapihalla näyttää olevan paljon raiteita, on raiteista vain kolme läpiajettavia. Tämä tekee Santavaarasta mielenkiintoisen vaihtotöiden kannalta. Radan reunoihin oli noussut valotolppia, jotka ikävä kyllä korottivat vaihtotöiden vaikeusastetta ehkä tarpeettomasti
Näkymä Haukikankaalle ja edelleen Kirjavaan, joka sijaitsi salonkivaunun kauemmaisen pään kohdalla
Hetki aikaa hengähtää FREMO-FIN-radan työpajan luona
Näyttelyssä oli pienoisrautatien sähkötekninen työpaja, jota veti Juhana Siren
Etualalla saattoi kokeilla LEDin kytkemistä ja tutustua erilaisiin yleismittareihin
Kävijät saattoivat tutustua digitaalitekniikaan ja mm. vaihdemoottorin toimintaan
N. Langerakin N-mittakaavan Békaháza-radan esikuva on jossain päin Unkaria
Asemamoduuli on ollut esillä ensimmäistä kertaa syksyllä 2016 Suuri-Snadi-näyttelyssä
Asemamoduuli toisesta päästä katsottuna
Radan joen samea vesi on tarkoitus kirkastaa lähiaikoina
Kaarremoduuli on valmistunut kevättalvella 2018
Janke Nyströmin interaktivinen pienoisrautatie. Valitettavasti äänitehosteissa ei ollut äänenvoimakkuuden säätöä :(