Pienoisjunatreffit 18.-19.05.2025
Linkki museon sivuille — Link to Museum's site
Ratakaavio — Track plan
Aikatauluja — Timetables
- Grafiikka raiteilla — Graphical timetable w. station tracks
- Grafiikka ilman raiteita — Graphical timetable wo. station tracks
- Grafiikka junat väritettyinä — Graphical timetable, trains coloured
- Grafiikka rungot väritettyinä — Graphical timetable w. rakes coloured
- Kuljettajataulut — Driver's timetables
- Alkutilanne — Start of day
- Suorittajan aikataulu, Kirjava — Station master's timetable, Kirjava
- Suorittajan aikataulu, Sienineva — Station master's timetable, Sienineva
- Suorittajan aikataulu, Santavaara — Station master's timetable, Santavaara
- Suorittajan aikataulu, Haukikangas — Station master's timetable, Haukikangas
- Suorittajan aikataulu, Lapinlahti — Station master's timetable, Lapinlahti
- Haukikankaan vaunujen vastaanotto ja lähetys — Switching at Haukikangas
Muutama kuva näyttelystä

IMG_20250516_124446092.jpg Pienoisrautatiekerho ry:ltä lähtevä tavara odottaa kuljetusta...

IMG_20250516_131647290.jpg ... ja tälläkin kertaa Antti oli hakenut peräkärryn Kirkkonummen Prismasta...

IMG_20250516_141209550_HDR.jpg Klo 14 aikaan halli oli vielä varsin autio...

IMG_20250516_141245173.jpg Moduulien jalkojen asennus jatkuu...

IMG_20250516_153320544_HDR.jpg Nyt kaikki moduulit seisovat jaloillaan...

IMG_20250516_163017307.jpg SABÖ:n uusissa moduuleissa jalan tassun säätö tapahtuu yläkautta

IMG_20250516_173754936.jpg "Moduulitanssiaiset" ovat alkaneet...

IMG_20250516_173805728.jpg Radan lopullinen linjaus alkaa olla selvä...

IMG_20250516_174103654.jpg Nyt enää Lapinlahden aseman sijoittelu on kesken...

IMG_20250516_174120775.jpg Moduulien kohdistaminen on hidasta käsityötä...

IMG_20250516_181759433.jpg Jos jatkojohdot kierretään tiukasti ei johto oikene helposti, ja johtoon jää kierettä. Kun jatkojhdot eivät oikene, on radan alla kierteille jääneeseen johtoon helppo kompastua, kun se ei asetu tasaisesti lattialle...

IMG_20250516_182111019_HDR.jpg Viimeisiä säätöjä...

IMG_20250516_190404503.jpg SABÖ:n tasoristeyksen turvalaitteen asennusta...

IMG_20250516_190442060.jpg "Yleisölennätyksissä" FREMO-FIN käyttää verhoja radan reunassa siistimmän vaikutelman luomiseksi...

IMG_20250516_200411075_HDR.jpg Rata on ajokunnossa, vielä skaalakellojen ja asemakyltit puuttuvat...

IMG_20250516_200612568.jpg ...

IMG_20250516_205517654_HDR.jpg ...

IMG_20250516_210434713.jpg Perinnejuna Valtteri ajetaan joka yö takaisin halliin. Siksi rata on linjattu niin kapeaksi.
80 kävijää/visitors
© 2008-2023 FREMO-FIN Viimeksi päivitetty / last modified (none). Created with Notepad.
Text, drawings and photos are protected by copyright laws. Technical
solutions, methods and source code are public domain only for non commercial
purpose.
All development has been carried out during our free time, mainly funded
from our own pocket and with non selfish goals, so the use of this material
for profitable use (including construction for a friend aginst a fee) is forbidden
without written permit from us. The pages contain errors, so, if you
use the data given, you do so at your own risk and responsibility. If you
further develop material found on these pages you must put it on
display without fee e.g. to a freely available web page. We expect a
note about this also.
Pages tested with W3C validator -- didn't look good ;)
Tekstit, kuvat ja piirokset ovat tekijänoikeuslain suojaamia.
Tekniset ratkaisut, menetelmät ja lähdekoodit ovat vapaasti kopioitavissa
ja hyödynnettävissä ei-kaupallisissa tarkoituksissa. Kaikki kehitystyö on
tehty vapaa-aikana ja pääosin henkilökohtaisilla varoilla eikä hyötymistarkoituksessa,
siksi materiaalin käyttö hyötymistarkoituksiin (sisältäen kaverille rahasta
rakentamisen!) on kielletty ilman kirjallista lupaa! Sivuilla esiintyy
virheitä. Jos käytät sivujen tietoja hyväksesi, teet sen täysin omalla vastuullasi.
Mikäli kehität sivuilla esiettyjä ajatuksia kytkentäkaavioita tai koodia
edelleen, on sinun asetettava se maksutta kaikkien saataville esimerkiksi Internetiin.
Odotamme vastavuoroisesti tietoa suoritetusta edelleenkehitystyöstä.
Sivut testattu W3C validatorilla -- ei hyvältä näytä :)